1402-07-01 10:59
796
0
86577
با محوریت گلستان؛

جلوه‌های ایثار و شهادت با ۱۵۰ پویانمایی تولید شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: تاکنون ۱۵۰ پویانمایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گلستان ایجاد کردیم.

 به گزارش گلستان ما؛ محمدعلی طالع‌زاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گلستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی جهت تحقق و اجرایی‌شدن موضوعات ارجاع شده از سوی دبیرخانه شورا عالی باتوجه‌ به اقتضائات استان، ایجاد وحدت رویه در برنامه‌ها بخشی دستگاه‌ها و حمایت از تولید آثار ارزنده فرهنگی و هنری در جهت اشاعه و تحکیم فرهنگ و شهادت در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: پیش‌بینی و تخصیص اعتبارات خاص حوزه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت دستگاه‌های اجرایی در بودجه سال، برنامه‌ریزی جهت شناسایی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها منابع دولتی و غیردولتی دستگاه‌های مختلف و برنامه‌ریزی و تلاش برای جلب و مدیریت مشارکت‌های مردمی در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف و دستورالعمل راه‌اندازی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گلستان است.

طالع‌زاری بیان کرد: بیش از ۷۰۰ یادواره شهدا در سطح استان گلستان برگزار می‌شود و باید کارگروه‌هایی ایجاد کنیم تا زمینه‌ساز تعمیق ارتباط عمومی مروم به‌ویژه نسل جوان با مفاهیم و ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت شود.

 وی افزود: نظارت و ارزیابی و پایش عملکرد دستگاه‌های اجرایی، ابلاغ اولویت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت، برنامه‌ریزی به‌منظور تشکیل، تکمیل و به‌روزرسانی سامانه استانی اطلاعات حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر موضوعاتی است که در دستورالعمل شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گلستان به آن تأکید شده است.

 این مقام مسئول بیان کرد: تاکنون نزدیک به ۲۳۰ هزار سند و مدرک از شهدا و ایثارگران گلستان جمع‌آوری و دیجیتال شده است.

 طالع‌زاری افزود: تاکنون ۱۵۰ پویانمایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گلستان ایجاد کردیم.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.